Wiesz kto jest największym YouTuberem ever? To chłopak o ksywie MrBeast – jego główny kanał posiada obecnie 102 miliony subskrybentów! Pozostałe kanały: Beast Reacts – 18,8 mln subskrypcji, MrBeast Shorts – 15 mln subskrypcji, MrBeast 2 – 6,92 mln subskrypcji. Robi wrażenie, prawda? Co więcej, YouTuber ma zaledwie… 24 lata! 😮
W lipciu MrBeast przeprowadził wywiad z Toddem Beaupré, dyrektorem ds. odkrywania YouTube, który sprawuje pieczę nad działaniem algorytmu YouTube. Podczas wywiadu (streszczenie wywiadu możesz obejrzeć na moim kanale, lub przeczytać w artykule) MrBeast zdradza swoje tricki na YouTube, które według mnie są warte uwagi. Poznaj 6 z nich:
Co robi Mr Beast? Wskazówki najlepszego YouTubera na świecie:
- Zmienia stare miniaturki, jeżeli są słabe. Dzięki temu stare filmy zyskują nowego kopa.
- Dodaje napisy na filmach (chociaż na początku). MrBeast twierdzi, że dużo osób ma wyciszone filmy przeglądając Youtube. Dzięki dodaniu napisów być może uda się zdobyć zainteresowanie widza podczas jego szybkiego scrollowania apki!
- Testuje nowe formaty filmów i nie martwi się, że nie załapią 🙂
- Wprowadza małe usprawnienia w każdym nowym filmie – dzięki temu szlifuje swoje umiejętności. Nagrywając dużo – dużo się uczy i produkuje coraz to lepsze filmy!
- Jeśli robi długie filmy, to próbuje je pociąć i puszczać w shortach – o ile to możliwe. Zdarza się, że pójdą viralem i napędzą ruch na długim filmie i na całym kanale!
- Nie myśli o przechytrzeniu algorytmu, ale o widzach.
Mr Beast podzielił się również swoją YouTubową analizą:
CTR jest bardzo istotny dla twórców. Podczas analiz – kieruje się głównie tym wskaźnikiem.
Zwraca dużą uwagę na Retension – czyli utrzymanie uwagi widza. Patrzy gdzie ma największe górki, a gdzie spadki i zastanawia się dlaczego.
Segreguje filmy w różne grupy np. wg formatu i porównuje je ze sobą (to jest w: opcje zaawansowane w analityce)
Myślę, że porady i analizy MrBeast’a są bardzo ciekawe i warte przemyślenia. To w końcu największy YouTuber ever, kto może lepiej podpowiedzieć jak osiągnąć sukces na YouTube…? No właśnie 🙂